Історія школи


Як все починалось

    Освітній заклад є одним з найстаріших у районі, бо почав відлік своїм вихованцям ще з 1881 року. В селі було побудовано церковно- приходську однокласну школу. У якій щорічно навчалося до 25 учнів, а заняття проводив священник Крихівський. З 1910 року школа стала двокласною, де в кожному класі навчалось до 30 учнів. З 1920 року школа працювала як трьохкласна, а з 1924 року - як чотирьохкласна. Поступово кількість учнів збільшувалось. З 1932 року школа стала переростати у семирічку. У цей час у школі навчалося до 350 учнів, поповнювалася навчально-матеріальна база школи, яка поступово стала найкращою у районі.

   Під час війни школа не працювала: вчителі були мобілізовані на фронт, а приміщення було пошкоджене і пограбоване німецькими вояками. В березні 1944 року село Скотареве було звільнене радянськими військами, а вже в квітні цього ж року спільними силами жителів села шкільне приміщення було відновлено і школа відкрила двері для дітей. Із 1944 по 1950 роки школа функціонувала як чотирирічна, а з 1950 року знову стала семирічною, а пізніше - восьмирічною. У 1965 році було збудовано нове приміщення школи на 320 учнів.

У квітні 2002 року приміщення було пошкоджено пожежею, і протягом літа того ж року більша частина будівлі була відновлена. При школі почав працювати дошкільний підрозділ, в зв'язку з цим школа була реорганізована у навчально-виховний комплекс. Результатом спільних зусиль будівельників, шкільного та батьківського колективів став сучасний вигляд немолодого шкільного приміщення.

З 2018 року село Скотареве ввійшло до складу Шполянської об'єднаної територіальної громади, що дало поштовхом до розвитку села, а отже, збільшилося матеріальне забезпечення навчального закладу. На даний час у закладі проводяться поточні ремонти, навчальні кабінети постійно поповнюються обладнанням та наочністю

   На даний час у закладі освіти працюють 13 педагогічних працівників.

   Педагогічний колектив під керівництвом директора та заступника директора  закладу працює над єдиною науково-методичною проблемою «Підвищення якості уроку шляхом творчого пошуку і практичної спрямованості навчання».

   Можна визначити два основних напрямки діяльності: впровадження сучасних технологій освіти в практику навчання та підготовка учнів до сучасного життя.

   Визначальною рисою школи є психологічний комфорт, доцільність, відлагодженість і організованість шкільного життя, прагнення вчителів навчити своїх вихованців самостійності, здатності приймати рішення, відповідати за свої вчинки. Колективу школи вдалося створити найголовніше - поєднати зусилля тих, хто навчає, і тих, хто вчиться, в єдиному прагненні перетворити рідну школу на острівець великих радощів для всіх її мешканців.

    Наш освітній заклад - це сходинки, якими дитина піднімається до знань, до духовних джерел народу, це святиня людяності, порядності, доброти. Наші двері завжди гостинно відчинені для всіх. Кожна дитина буде оточена любов'ю, турботою і зможе розкрити свої здібності.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати